LisaAlisa Опубликовано 16 мая, 2011 Жалоба Поделиться Опубликовано 16 мая, 2011 Письмо пришло, при чем 2й раз. Первый был на английском. Почему-то спам-фильтр пропускает их.Шановні Тимошенко, Я знаю, що цей лист прийде до вас, як сюрприз, хоча я не має наміруобмежувати вас. Дозвольте мені розпочати з офіційного введення собі,щоб ви. Я адвокат Konah Алекс, есквайр. юрист і головний партнер акредитованихЗакон Firm.I ранку адвокат, який представляє пізнього Енгра. Озеро. О.Тимошенко, який загинув під час цунамі 2004, перебуваючи у відпустцізі своєю родиною в Таїланді на відомому курорті острова Пхукет. Мій покійний клієнт прожив більшу частину свого життя час в Того івзяли тут як home.As консультант Цемент пошуку компаній в Того, вінзробив стан на себе, і я був його особистим адвокатом Spanning строкомна п'ять років. Мій покійний клієнт прийняв життя Страховий поліс,який дає право будь-що залишився в живих член його сім'ї на великусуму USD12.5 млн. (Дванадцять мільйонів п'ятсот тисяч доларів США) уразі його смерті. На жаль, його дружина і єдина жінка-дитина, який законом є йогонайближчі родичі померли разом з ним в результаті стихійного лиха і врамках існуючого закону тут, родичі мого покійного клієнта стаєблагодійників. Це як результат цього розвитку, що змусило мене увійти у великий пошукв інтернеті для можливих слідів його сім'ї рядків у друкованійсторінці, але безрезультатно. Однак, оскільки випадково ви обидва ведмедя ж прізвище, я хочуотримати вашу згоду представити Вас як по відношенню до мого покійномуклієнту через сімейні рядків у друкованій сторінці. Як адвокатпокійного, тягар доказування встановити ваші стосунки з моїм клієнтомвідпочинок на мене, і для досягнення цієї мети, Є судового процесу,пов'язаного яких я розповісти вам про подальшу листування, якщо Вивкажете інтерес. Я не переслідує цю претензію для грошового прибутку, але борг язобов'язаний мого покійного клієнта, як я маю намір використатичастину коштів для створення благодійного фонду або дитяча лі